Streekbelang De Belt / Schuinesloot | Kennismaking nieuwe gebiedswethouder
Menu

Kennismaking nieuwe gebiedswethouder

📣 Terugblik op de vergadering Streekbelang van gisteravond 18 juni

Gisteravond hebben wij als bestuur van Streekbelang De Belt/Schuinesloot tijdens onze vergadering kennisgemaakt met onze nieuwe gebiedswethouder Andy de Vos en de projectleider gebiedsontwikkeling Hans de Groote van de Gemeente Hardenberg.

Het was een prettige en open kennismaking. We hebben kort de lopende zaken besproken die op dit moment spelen voor Streekbelang. De sfeer voelde positief en laagdrempelig aan, wat ons vertrouwen geeft in een goede en constructieve samenwerking voor de komende periode.

Samen blijven we ons inzetten voor de leefbaarheid en ontwikkeling van De Belt en Schuinesloot 💪🌱